Alexarendel 2013.11.13. 20:37

Vélemények


With his Mail I would like to thank you once more for your exellent treatment i was able to enjoy although the begining was hard!:).I got to know you as a very pleasant, serious and open minded person and did your work with a lot of energy.
What I also very much estimated was your perfect knowledge of English which helped me a lot to discuss important things as not being a Hungarian Citizen.
The advices you  gave me regarding what to do or change reminds me everyday of you. Further I wish you good luck and all the best for the future.
I remain and send you my sincere regards
Marianne Pelikan in Agard

 A sors úgy hozta, hogy egy évvel ezelőtt igen rossz egészségügyi állapotban kerültem talpreflexológia kezelésre - szerencsémre - Brezenák Alexandrinához. Nagy hozzáértéssel, személyre szabott módszerre kezelt, türelemmel elmagyarázta ezen gyógymód mibenlétét, bátorított, vígasztalt. A fizikai kezelés mellett folyamatosan lelki, "pszichikai" kezelést is kaptam tőle. Megfelelő szakmai könyveket ajánlott elolvasásra, s próbált magyarázatot adni lelki-testi problémáimra.Igaz embert, odaadó gyógykezelőt - s mint hallottam - jó kollegát ismertem meg személyében. Megtanított, hogyan kell életmódot váltani, egészségesen élni, más szemszögből nézni a környezetet, és arra, hogy mindig reménykedni, bízni kell a gyógyulásban. Ő tudatosította bennem a test és lélek harmóniájának fontosságát. Ő mindkettőt kezelte! Nyugodt szívvel ajánlom Alexát - négyhónapos kezelés alatt szerzett tapasztalataim alapján - munkakörében bárhova, hiszen szakmai felkészültsége, empátiája, kollegialitása révén értéket ad munkáltatójának, a pácienseknek pedig reményt és gyógyulást!-Andrea

Kedves Alexandrina!
Lassan 2 éve ismerjük egymást, mivel folyamatos páciensed voltam. A kezelések, melyeket kaptam Tőled  javitottak az egészségi állapotomon. A nagyszerü "kezeiden" kivül sok értékes információt is kaptam az egészségünk megtartásáról, amit jól tudok hasznositani. Köszönöm a kezelések kellemes hangulatát és nem utolsó sorban eredményességét. Sok szeretettel gondolok Rád és jó egészséget és további szakmai sikereket kivánok.
Árvay Katalin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gr 2012.10.09. 22:08:37

Alexához néhány hónapja járok Reiki kezelésre. Szorongva, tele kétségekkel érkeztem hozzá az életem egy olyan fázisában, amikor nem tudtam, merre és hogyan tovább. Alexánál azt éreztem a kezelések alatt, hogy felszabadult és könnyű vagyok, és a segítségével elkezdtem nyitni a külvilág felé. Kimozdultam a holtpontról, visszatért a hitem és újra pozitívan állok a mindennapjaimhoz. Szükségem van ezekre a találkozókra, feltöltődöm nála és mindig magabiztosan, jókedvűen, mosolyogva jövök el tőle. Mélyérzésű, intuitív, határozott, erős nő, aki humorral, kedvességgel, őszinteséggel lát a dolgok mélyére. Ajánlom mindenkinek gyógyulásra, tisztulásra, feltöltődésre! P.G.

L Katalin 2013.01.02. 11:14:58

Néhány hónapja járok Alexához talpreflexológiás kezelésre, amit Reiki kezeléssel egészítünk ki. Elmondhatom hogy a testi és fizikai gyógyulás mellett, komoly lelki fejlődésen mentem keresztűl, erőssebb lettem, ezáltal a kapcsolatom is kiegyensúlyozottabbá vált. A napi stressz leküzdésében is hatalmas segítséget jelent a hozzáállásom megváltozása, amely a beszélgetések mellett, a fizikai és energetikai kezeléseknek is köszönhető. Sokkal könnyebben élem meg a mindennapi megpróbáltatásokat, jobban kezelem a stresszt.

Alexa empátiája, elfogadása és a segíteni akarása nagyon sokat jelent nekem, őszintén de mégsem bántóan világít rá, ha valamit máshogy kéne csinálni. Nagyon nagy segítséget jelentenek a vele folytatott beszélgetések.

Mondhatom hogy komplex testi -lelki feltöltődést nyújt számomra.
Nagyon köszönöm!

Kövári Anna 2013.12.18. 22:19:23

Drága Alexa!
Ezúton is szeretném megköszönni amit értem és a gyógyulásomért tett!
Ha vannak véletlenek akkor annak köszönhetem, hogy magát választottam kezelönek. Nagyon hamar láttam,hogy Ön magasabb szinten is látja a betegség okait,-éreztem,hogy jó helyre kerültem. Azt is gyorsan láttam,hogy nem akar rám erőszakolni semmiféle ideológiát, amit tud arról meg van győződve, ezért az teljesen hiteles. Nem becsüli le a gyógyítás fizikai részét sem,sőt maximalista és következetes a munkában. Egyre jobban megszerettem önt és ez egy közös küzdelem lett orvostudomány által ritka és gyógyíthatatalan betegségnek nyilvánított myasthénia ellen.
Én is úgy gondoltam,hogy a szervezet öngyógyító erejének újra indítása az egyetlen ami segíthet.
Érdekes,hogy amikor már minden hiábavalónak tűnt és én már feladtam volna. ön még mindig hitt a gyógyulásban és a módszerben is. Bevallom. én már csak azért mentem, hogy kedves személyével ujra együtt lehessek. Amikor elmenni sem bírtam Ön jött hozzám. Nem engedte,hogy feladjuk.és Önnek volt igaza.
És ekkor egyszer csak megfordult, és egyre erősebb lettem és egyre többet bírtam és a tünetek elmúltak. Ma már több mint egy éve nem voltam vérplazma cserén és ha régi ismerőseimmel találkozom meg sem kell mondanom,hogy beteg voltam mert nem látszik rajtam.
Nem is lehet véletlen az,hogy ma már csak ritka kegyelem ha találkozhatunk,hiszen annyi munkája van ,hogy nem is győzi.
Sok szeretettel:Anna

rillag 2013.12.18. 22:19:24

Én is gyógyító talpmasszázsra járok néhány hónapja, és amellett, hogy aznapra kifejezetten feltölt energiával, szépen helyrehozza a szervezetetemet is, nem fáj a derekam, nem ég a gyomrom, a nőgyógyászati panaszaim is elmúltak, jobb az emésztésem is. Néhány hónapja még gond volt lelépni a buszról, ma meg sem érzem. Évek óta járok tornázni, úszni is, de úgy tűnik, ez is kellett! Alexa amúgy nagyon jópofa, határozott nő, de a beszélgetések, a tanácsai és a kezelések segítettek, visszajött a régi vidám, magabiztos énem.
köszönöm!

Alexarendel · www.facebook.com/Alexarendel/ 2013.12.18. 22:24:17

@Kövári Anna: Köszönom a kedves szavait...nagy megtiszteltetés volt számomra segíteni Önnek a gyógyülásában.:)

Alexarendel · www.facebook.com/Alexarendel/ 2013.12.18. 22:26:14

@rillag: :)...Késéssel de megragadom az alkalmat ,hogy mondjam mennyire örülök a pozitiv eredményeknek :)

Alexarendel · www.facebook.com/Alexarendel/ 2013.12.18. 22:29:37

@L Katalin: Nagy öröm volt segíteni :)...szeretettel várlak "emlékeztető" kezelésekre..ha te is úgy gondolod:)

Alexarendel · www.facebook.com/Alexarendel/ 2013.12.18. 22:31:54

@Gr: Köszönöm :)...akármikor számíthatsz rám...ezt tudod !:)

rzsook 2014.02.20. 20:59:12

Azért „ragadok tollat”, mert úgy érzem, nem várhatok tovább, hogy megosszam azt a rengeteg pozitív élményt és változást az életemben, melyet Alexandrinának köszönhetek.
Pár hónapja talpreflexológiai és később akupunktúrás kezelésre kezdtem hozzá járni és már az első kezelés után! tapasztaltam, hogy amit hónapok óta nem sikerül helyre tenni a szervezetemben, az megtörtént!  Egy kezeléssel! Azóta kitartóan járok hozzá és örömmel érzékelem a sok-sok pozitív változást! Csak néhány dolog, amik jobbá tették ez alatt a pár hónap alatt az életemet: nincs hőhullám, „kajakóma”, kimerültség, jobban bírom a stresszt, javult a memóriám, az anyagcserém és sokkal jobban tudok koncentrálni. A laboreredmény azt mutatja, normál értékre ment a vércukorszintem! Amikor elkezdtem járni, nem gondoltam, hogy ennyi mindenen tud segíteni ez a fajta kezelés, de most nagyon örülök és jó szívvel ajánlom Őt! Egy igazi gyógyító szellem! 
Remélem, még sok pozitív tapasztalatról számolhatok be a jövőben is, hiszen még mindig tartanak a kezelések, igaz, ritkítottuk a számukat javulásomnak köszönhetően.
Hálás köszönet! :-)

Gyorgyif 2014.04.14. 08:08:31

Két hónapja járok Alexandrinához talpreflexológiás kezelésre. Lassan de biztosan haladok a gyógyulás útján. Két hónap rendszeres kezelés után jelentős javulás mutatkozott nálam is. Helyreállt az anyagcserém, a hormonszintem, a szervezetem sav-bázis egyensúlya. Az emésztési és nőgyógyászati problémáim ennek köszönhetően megszűntek. Nagyon örülök, hogy a sors ide irányított, mert korábban más kezelések nem hoztak ilyen eredményeket. Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Köszönöm Alexa :-)

rzsook 2014.04.19. 19:38:46

Szerencsére folytathatom a korábban elkezdett történetemet, hiszen időközben szinte teljesen meggyógyult a pajzsmirigygyulladásom, köszönhetően Alexa által végzett talpreflexológiának és akupresszúrának. Ezen kívül a Reiki kezelések fantasztikus érzést hoznak, építenek bennem! Úgy érzem, napról-napra közelebb kerülök az igazi valómhoz, egy pozitívabb, nyitottabb és energikusabb emberhez, mint, akinek eddig ismertem magam. Örök hálám! :-)

Gyorgyif 2014.04.19. 19:38:52

A korábbi hozzászólások nem említik az egyik gyógymódot, amit Alexa szintén nagyon szeret alkalkalmazni, ez pedig a köpölyözés. Ez Magyarországon nem igazán ismert gyógyítási módszer, de egyik alkalommal többszöri bíztatásra mégis kipróbáltam. Nagyon meg voltam fázva, fájt a torkom, nehezen kaptam levegőt, hőemelkedésem is volt. Hasra feküdtem, és egy kellemes kilazítás után csúsztató köpölyözésben volt részem. Maga a kezelés egyáltalán nem fájdalmas, és utána is csak a látvány riasztó, rossz érzést nem tapasztaltam. Körülbelül 5-6 nap alatt eltűntek a bőrömről a foltok, és teljesen eltűntek a tünetek is. Egy kellemes mellékhatása is volt a kezelésnek, ugyanis a fájó hátam is jelentősen ellazult, csökkent a feszültség az izmokban, főleg a váll és lapocka környékén. Máskor is szívesen kérek majd köpölyözést, hogy a hátam rendben legyen, vagy ha ismét megbetegednék.
Ezt a gyógymódot is csak ajánlani tudom mindenkinek, mert fájdalommentes, és nagyon hatékony!
Köszönöm Alexa :-)

Alexarendel · www.facebook.com/Alexarendel/ 2014.04.19. 19:44:52

@rzsook: Örömmel hallom...és olvasom :).Gratulálok!!

Alexarendel · www.facebook.com/Alexarendel/ 2014.04.19. 19:47:48

@Gyorgyif: Nincs mit!..örülök az eredményeknek !

Egy talpfájós 2014.09.25. 12:04:50

Rengeteget fájt a talpam és a hátam. E fájdalmak miatt folyton MBT cipőben jártam, de pár év után már az MBT cipőkben is fájt a talpam. Alexandrához egy kedves ismerősöm révén jutottam el és az első kezelések fájdalmai után fokozatosan egyre jobb lett. Nemcsak a talpfájdalmam múlt el, hanem a testi közérzetem is lényegesen jobb lett. Most kb. a 10 kezelésnél tartok, a talpam már nem fáj, és fokozatosan kezdek visszatérni a "normál" cipőkhöz, ami sokkal-sokkal olcsóbb és elegánsabb is az MBT cipőknél. A többiről pedig csak áradozni tudok: Alexa a jobbnál-jobb és egyszerűen elkészíthető házilagos gyógymódok vagy természetes gyógykészítmények ajánlásával a mindennapi közérzetemre is remekül hatott, a náthámat pl. 1-2 nap alatt elmulasztotta. Még ismerőseim bajaira is adott tanácsokat. Nagyon kedves, közvetlen, jóhumorú hölgy és kiváló szakember. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
süti beállítások módosítása